vrijdag 27 september 2019

H3: Vacature MAS


Beste leerling van klas 3,


Voor de City Live Church zoek ik een aantal leerlingen die zijn/haar MAS uren daar willen maken.
Wanneer op zondagochtend de ouders naar de Kerkdienst gaan, gaan de kinderen van deze ouders naar locatie Zamenhof onder begeleiding van de kinderbegeleiders.
Deze kinderbegeleiders kunnen assistenten gebruiken.
De groepen zijn baby’s, peuters tot en met leerlingen van groep 8.
Er worden tijdens de dienst allerlei activiteiten gedaan met de kinderen.

Uit ervaring weet ik dat dit een heel leuk adres is om je MAS uren te maken.
Je kan 3 uur op een zondagmorgen maken.

Wanneer je hiervoor belangstelling hebt, wil je dan contact met mij opnemen.
Van 08.00 – 09.00—uur ben ik in lokaal 13. Vanaf 09.00 uur ben ik in de mediatheek. Behalve woensdagmiddag en vrijdag de gehele dag.

Mw. Bergstra