dinsdag 26 januari 2016

Maatschappelijke stage: Vacature MAS bij de Salvatorkerk en ander nieuws

Beneden op het bord hangen lijsten met daarop de namen van de leerlingen die volgens mijn administratie nog geen maatschappelijke stage hebben.

Staat je naam op deze lijst dan moet je voor 5 februari bij mij langs komen.

Sta je op de lijst en ben je al bezig met je stage, ook dan moet je voor 5 februari bij mij langs komen en je stageovereenkomst bij mij inleveren. Je mag nl. pas beginnen met je stage wanneer de ingevulde stageovereenkomst bij mij ingeleverd is.

Heb je nog geen stageplek gevonden? Op de weblog staat onder het kopje MAS een lijst met mogelijke stagebieders. Hieronder vind je er ook eentje:

 Mevr. Westerhuis




Dit jaar gaat de Salvatorkerk, net als vorig jaar, met Pasen een toneelstuk opzetten. Vorig  jaar was het paas-toneelstuk een groot succes  mede dankzij de hulp van stagiaires van Comenius. Dit jaar is er weer een heel gaaf toneelstuk. Ze willen zo snel mogelijk beginnen met het opzetten en oefenen. Dit keer kunnen ze 10 leerlingen gebruiken. Als er leerlingen zijn die een instrument kunnen bespelen, en/of zingen zou dit super zijn. Het hoeft natuurlijk niet. Heb je interesse dan kun je mij mailen of even bij mij langs lopen.

 

Mevr. Westerhuis