dinsdag 2 september 2014

Informatie maatschappelijke stage



Deze week hebben jullie van mij een mapje, het masmapje, gekregen met daarin alle informatie en papieren van de maatschappelijke stage.
Er is één ding gewijzigd:
het verslag lever je NIET in bij je docente Nederlands maar doe je in je schrijfmap/dossier. Verander dit even in je masmapje.
Aan het eind van het schooljaar wordt je verslag beoordeeld.
Het is wel verstandig om zo snel mogelijk na je stage het verslag te schrijven.

Een meedenkende leerling vroeg mij gistermorgen of er in het masmapje ook een lijst zit met mogelijke stageplekken.
Er is een lijst maar i.v.m. privacy van de stagebieders zet ik de lijst niet op de weblog. De lijst hangt bij mijn kamer aan het prikbord en een los exemplaar kun je bij mij krijgen.

Heb je vragen over de MaS?, kom in een pauze even langs of mail me.
Mevr. Westerhuis