dinsdag 5 april 2016

Maatschappelijke stage klas 3: belangrijke info!!!!


 Een groot gedeelte van de leerlingen is al bezig of klaar met de 30 uren maatschappelijke stage.

Er zijn ook leerlingen die al bezig zijn,  maar die hun overeenkomst nog niet hebben ingeleverd.


Dit moet wel, voordat je begint met de stage. Het is een overeenkomst tussen de stagebieder, jij als leerling en ik als school. We moeten alle drie de overeenkomst ondertekenen voordat je kunt beginnen.

Ben je al begonnen, maar heb je de overeenkomst nog niet ingeleverd, doe dat dan deze week bij mij.  Je kunt het op mijn bureau leggen of in mijn  postvak doen.

Heb je nog helemaal geen stageplek, kom dan deze week langs of mail mij om een afspraak te maken. Bedenk wel goed dat het niet afronden van de maatschappelijke stage doubleren tot gevolg kan hebben.

Hieronder volgen de namen van de leerlingen die volgens onze administratie nog niet bezig zijn met hun stage:

H3A: Collin, Nadja, Bowien, Bryan, Wirdmer, Froukje, Isa, Niels, Lois, Esther

H3B: Bjorn, Melvin, Raimo, Brandon, Sara, Denice, Quinn, Mirije, Youri, Jorrit V.

H3C: Naomi, Mare, Johannes, Laura, Ilse, Sanne

H3D: Arjen, Mayke, Redmer, Thomas, Maren, Roderick, Lars, Esmee, Tamara

H3E: Sybine, Peter, Niek, Rianna, Lis, Sybren, Tycho, Karel, Nynke, Jorrit, Tessa, Maud, Inge

 

Groeten van mevr. Westerhuis en mevr. De Boer

r.westerhuis@csg-comenius.nl